Rip Hunter kommer tillbaka från framtiden och sätter samman en brokig men legendarisk grupp som måste stoppa en ärkeskurk från att tillintetgöra både tiden och historien.
En mystisk tidsherre från framtiden samlar en grupp superhjältar och superskurkar för att rädda världen från en mäktig ondska.
Rip Hunter kommer tillbaka från framtiden och sätter samman en brokig men legendarisk grupp som måste stoppa en ärkeskurk från att tillintetgöra både tiden och historien.
På ett riskabelt uppdrag med målet att underminera Savage hamnar Atoms dräkt i fel händer, och Stein måste rådslå med en briljant man: sitt yngre jag.
Rip och Sara får problem när de försöker lägga beslag på Savages finansiella resurser. Snart och Rory försöker stjäla en ovärderlig smaragd. Stein agerar mentor för Ray.
Teamet kommer till 1986 och följer Savages spår till en sovjetisk forskare, Rip drabbar samman med en mentor, och Kendra försöker kontrollera sina nya begär.
Teamet får hjälp utifrån för att infiltrera gulaglägret, Sara tar på sig ett grymt uppdrag, och Valentina får reda på att Stein är ena halvan av Firestorm.
När Vågryttaren landar i år 2046 får Rip och hans besättning en dyster bild av Star Citys framtid, och Sara letar efter den försvunne Oliver Queen.
Teamet får in ett nödrop från en annan tidsherre som är fast i yttre rymden, och Rip väljer att besvara det – trots att det kan vara en fälla.
Professor Stein och Sara misstänker att Savage ligger bakom en rad mord, och går in under täckmantel på ett sjukhus där han arbetar i 1950-talets Oregon.
Vågryttaren lämnar kvar Sara, Ray och Kendra på 1950-talet. När ingen kommer och hämtar dem väljer Sara att återvända till League of Assassins.
Teamet måste röja en av Savages framtida bundsförvanter ur vägen, men ställs inför ett moraliskt dilemma när de får veta mer om honom.
När Rip och hans team beger sig till Västern för att ligga lågt så hamnar de i bråk med ett gäng banditer och försätter staden i fara.
Tidsherrarna skickar Pilgrim på ett uppdrag att utplåna teammedlemmarna och hon reser tillbaka i tiden för att hitta de yngre och sårbarare versionerna av superhjältarna.
Rip och teamet reser till London år 2166 för att försöka krossa Savage innan han mördar Rips familj.
Savage berättar för Kendra att han kan hjälpa henne att återförenas med Carter, och Rip och gruppen överväger hur de ska hantera Savage.
Rip och Rory befinner sig i närheten av tidsherrarna, vilket påverkar dem båda. Samtidigt tar Sara över Vågryttaren.
Rip och hans team återvänder till 2016 och tvingas tänka över om det är värt att fortsätta med uppdraget. Sara återförenas med sin pappa.
Året är 1942 och teamet gör allt för att både skydda Albert Einstein och förhindra att nazisterna och Damien Darhk utplånar New York med en atombomb.
Teamet befinner sig fortfarande i 1942 och kämpar mot en våldsam nazist för att rädda Justice Society of America – inklusive Nates farfar – från katastrof.
Ett missöde gör att teamet hamnar i Japan under feodaltiden där de måste hjälpa Nate att kontrollera sina nya superkrafter för att skydda en by mot en mäktig krigsherre.
Utfallet i det amerikanska inbördeskriget står på spel och Jax och Amaya reser till en slavplantage medan resten av teamet slåss mot en armé av zombiesoldater.
Teamet reser till 1987 och låtsas vara turister på besök i Vita huset för att stoppa Damien Darhks senaste plan, och Steins yngre jag hamnar i livsfara.
I vilda västern träffar teamet en gammal vän och tillsammans tar de sig an en revolverman som planerar att ta över landet med hjälp av kraften från en mystisk sten.
Legenderna reser tillbaka i tiden till 1951 tillsammans med Flash och andra meta-människor och lyckas ovetande framkalla en sista uppgörelse.
Damien Darhk och en ny allierad ingår en pakt med Al Capone. Legenderna beger sig till 20-talets Chicago där de avslöjar en ondskefull komplott.
Efter en Darhk-attack år 1967 ger filmstudenten George Lucas upp sin karriär, ett beslut som får omfattande konsekvenser för hela teamet.
Konflikter splittrar Legion of Doom under sökandet efter ödesspjutet, och Stein bryter mot reglerna för att få hjälp av sin dotter.
Legenderna beger sig till 1776 för att förhindra mordet på George Washington och stöter på en förrädisk gammal bekant som är ute efter ödets spjut.
Legenderna färdas från 3000-talet till 500-talet och börjar samarbeta med en gammal bundsförvant vid kung Arthurs hov för att hitta fragment av ödesspjutet.
Legenderna kraschlandar flera miljoner år i det förflutna. De måste kämpa med dinosaurier samtidigt som de slåss mot onda versioner av sig själva inuti Rip Hunters huvud.
Under sökandet efter Steels fragment av ödesspjutet infiltrerar teamet NASA år 1970 och blandar sig i Apollo 13:s månlandning.
För att förstöra ödesspjutet söker legenderna upp J.R.R. Tolkien vid fronten under första världskriget, men spjutets kraft frestar en av dem.
Star City är i Legion of Dooms grepp, men legenderna upptäcker att verkligheten har skrivits om och tillsammans bestämmer de sig för att ta tillbaka ödets spjut.
Legenderna återvänder till Frankrike under första världskriget för att stjäla spjutet från tidigare versioner av sig själva.
Rip Hunter försöker reparera tidslinjen som legenderna förstört, samtidigt som teamet försöker stoppa Julius Caesar från att erövra det tjugoförsta århundradet.
Legenderna reser till P.T. Barnums cirkus år 1870 för att ta itu med ett farligt tidsproblem, och Amaya berättar någonting chockerande för teamet.
Teamet jagar en mystisk lönnmördare år 2042, och Amaya ger sig ut på en andlig resa för att förstå sitt totem.
En ny och entusiastisk teammedlem ansluter sig till legenderna och gänget reser till 1988 för att förhindra att en ung Ray blir dödad.
Rip Hunter vänder sig till legenderna för hjälp med att hitta en vampyr i 1800-talets London, men de ställs inför en gammal – och betydligt farligare – fiende.
Legenderna ger sig av för att rädda Hollywoods gyllene era – och teknikens framtid – efter att Helena, från den grekiska mytologin, startat krig i Los Angeles.
Mick tvingas konfrontera smärtsamma minnen när legenderna reser till 1967 för att stoppa en mäktig fiende som försöker förvandla Vietnamkriget till tredje världskriget.
Tillsammans med Supergirl, Flash och sin nya, oväntade bundsförvant ställs legenderna inför en avgörande uppgörelse med hotet från Earth-X.
Med den fruktansvärda händelsen i färskt minne reser legenderna till ett vikingasamhälle i Nordamerika där ett besynnerligt föremål kan förändra den nya världens öde.
Sara och Constantine är fast på ett mentalsjukhus år 1969, där de slåss mot demonen Mallus, medan Zari och Ray utkämpar samma kamp i nutid.
Waverider har fastnat i tiden, och Zari måste tolka de ledtrådar som döljer sig bland besättningens personliga hemligheter för att rädda skeppet från en katastrof.
Legenderna ger sig ut på 1700-talsäventyr med Svartskägg och hans piratgäng, på jakt efter Zambesis kraftfulla jordtotem.
Nora och Damien Darhk försöker smuggla ut en vetenskapsman ur Östberlin, men stöter på en lönnmördare – som visar sig vara en yngre version av Damien.
När ett totem lägger beslag på Elvis Presleys musik återvänder legenderna till 1950-talets Memphis för att rädda kungens karriär – och rock'n'roll-musikens framtid.
Constantine återvänder för att hjälpa legenderna, medan Mallus utnyttjar dödstotemets kraft för att via Sara inleda en attack mot Waverider.
Nate och Wally ingår en riskabel allians för att ta tillbaka Amayas stulna totem. Sara, Ray och Gary upptäcker en oroväckande hemlighet om Ava.
Medan Amaya agerar på egen hand för att rädda sin by försöker teamet skydda en ung Barack Obama och stoppa Mallus – med lite hjälp från en känd skådespelare.
Pirater, vikingar, romare och legender möts i Vilda västern, där teamet gör allt för att kunna använda sina totem och förgöra Mallus en gång för alla.
När legenderna stöter på ett psykedeliskt magiskt odjur på Woodstock -69 tar de hjälp av John Constantine och Gary för att förhindra en massaker.
Legenderna befinner sig i Salem, Massachusetts under de ökända häxprocesserna, där de träffar på en magisk varelse med vacker sångröst.
I jakten på en magisk varelse i 1970-talets London infiltrerar Ray ett ökänt punkband, medan Nate upptäcker Tidsbyråns vilda sida.
Teamet hamnar mitt i ett drama som får håret att resa sig när ett skogsmonster börjar kidnappa barn på ett sommarläger i 1990-talets Maine.
En monsterfilmregissör hjälper teamet när en mardröm blir verklig i Tokyobukten 1951. Ray ber om en riskabel gentjänst för att återuppliva Constantine.
Efter en överraskande inspektion på Waverider ansluter sig Hank till teamet i 1920-talets Paris, där de försöker fånga ett monster med lite hjälp från Ernest Hemingway.
Året är 1856 och en mördare går lös i New Orleans. Polisen misstänker en voodooprästinna, men den verklige mördaren är något helt annat.
När Constantine upptäcker att hans inblandning har förvandlat legenderna till skjutglada mördare ber han Charlie om hjälp med att ändra tillbaka tidslinjen.
Tidsbyrån drabbas av ett förräderi, och Mona följer med teamet till 1960-talets Mexico City för att hitta en förrymd och våldsam varelse.
Hank är hack i häl på legenderna när de beger sig till 1973 för att kidnappa president Nixon, vars plötsliga ärlighet hotar att förändra tidslinjen.
Tjejerna åker till en liten stad i 1800-talets England vars invånare drabbats av en otrolig sexlust. Rory och Constantine åkallar en ande.
Sara färdas till ett märkligt ingenmansland för att rädda Ava, Nate upptäcker något överraskande om Hank, och Nora hjälper legenderna i kampen mot en demon.
Ray slåss mot en inre demon, Mick besöker en mässa för romantisk litteratur, och Nate och Zari utför ett uppdrag på en äventyrsklubb på 1930-talet.
Neron gillrar en fälla för Waverider och tvingar sedan Constantine att slåss mot en keltisk kung. Gary hypnotiserar Tidsbyrån på ett märkligt sätt.
Medan Constantine snackar sig igenom helvetet lägger Neron upp en högteknologisk plan för att samla själar – och den goda fen hjälper Gary att utkräva hämnd.
Legenderna gör upp en familjevänlig plan för att förhindra att Neron släpper helvetet löst på jorden. Constantine och Nora försöker rädda Rays själ.
“Worlds lived, worlds died. Nothing will ever be the same.” The crossover starts on Supergirl S05E09 Crisis on Infinite Earths: Part One (I), Batwoman S01E09 Crisis on Infinite Earths: Part Two (II), The Flash S06E09 Crisis on Infinite Earths: Part Three (III) and Arrow S08E08 Crisis on Infinite Earths: Part Four (IV)
Sara, Ray and Mick are shocked to discover that the Legends have become famous. The Legends discover that their new problem is Rasputin. Constantine thinks he knows the reason for new time blips and informs the team that it won't be easy to defeat.
When a new blip lands the Legends in 1947 Los Angeles, it puts them on the trail of Benjamin “Bugsy” Siegel who seems to take pleasure in fraternizing with Hollywood Elite. Sara, Ray and Constantine devise a plan to capture him while Ava and Rory sit on the sidelines for the time being. They soon realize that they need to worry less about Bugsy and more about his girlfriend. Ava is struggling with being on the sidelines with Rory. Meanwhile, Nate accompanies Behrad to his dad’s birthday, where Nate meets Behrad’s sister, Zari, who seems familiar to him.
When the Legends discover a new Encore, Sara, Rory and Ava end up crashing a high school reunion to attempt to stop a serial killer from finishing unfinished business. The Legends devise a plan to send Nate, Ray, Nora, Behrad and their hostage Zari, back in time to try and intervene in order to try to save everyone including them. Meanwhile, Constantine is annoyed that Charlie has been squatting in his old home, but it might be the blessing in disguise they were not looking for.
When Sara is called away on business, she leaves Ava in charge and Ava tries to impress the team as they try to take on their latest Encore, Marie Antionette. With Zari still on the ship, Behrad convinces the team to bring her along on the mission which they all hope isn’t a mistake. Meanwhile, Constantine finally confronts someone from his past with the help of Charlie, which leads him on a journey through his past.
With Sara still away from the Waverider, the Legends find a new Encore with Ava’s new invention, the Prognosticator, and must now try to defeat Genghis Khan in 1990s Hong Kong. Constantine’s life is hanging in the balance, and Ray, Nora and Gary all try to help him, but Constantine tries to make a deal with Astra instead. Meanwhile, Behrad has been confused about Charlie’s recent behavior, but they all learn why Charlie is trying to out run her past and from what
Ray plans a date night for him and Nora, but all goes awry when an Encore shows up making the team think on their feet and create a lie to keep the Encore at bay. While trying to fool the Encore, Ava learns what Sara was really doing while she was away and confronts her. Charlie and Constantine make a deal to work together, which will benefit both of them. Meanwhile, Rory is upset when he gets negative comments about his book, so Zari helps track down who the critic is, and Rory gets more than he bargained for.
The Legends continue their hunt for pieces of the Loom of Fate and find themselves face to face with William Shakespeare. Ray, Nate, Rory, Constantine, Charlie and Behrad stay a little longer on the mission making things worse after lying to Sara. Meanwhile, Ray and Nora make another big life decision that leaves the team surprised and best buds, Nate and Ray, on the outs.
Sara, Constantine and Charlie find themselves in British Columbia searching for another piece of the Loom, but they run into a problem they couldn’t have foreseen. Zari has been having trouble feeling like herself, so she goes on meditative journey at the suggestion of Behrad. Meanwhile, Ava volunteers to try and help Rory with a personal problem.
With Sara recuperating from her latest battle, Charlie starts to notice something might not be right with her. Still searching for the Loom, Constantine and Zari find themselves trapped in a 1910 boarding house with a slew of out-of-time Encores. Meanwhile, Ava, Gary and Rory take a trip while Nate and Charlie hold down the Waverider.
Everyone is eager to use the Loom of Fate, but the team must decide who they want to bring back first leaving Charlie to make a tough choice. Sara struggles to understand what has happened to her and with the help of Constantine and Ava, they try to figure out how to help her. Meanwhile, Rory has a guest on the ship that he is trying to impress.
The Legends find themselves going back to college and form a sorority in order to try to retrieve an ancient artifact called the Chalice of Dionyus that will help Charlie operate the Loom of Fate. Proud to be back at his college, Nate falls under Dion’s spell, letting him know of Sara, Astra, Ava and Charlie’s plan to get the cup. Meanwhile, on a father-daughter weekend, Rory takes Lita on a college tour, but Rory bails on Lita for an unexpected reason.
After drinking from Chalice, the Legends have immortality for 24 hours, which gives them time get to the Waverider and use the Loom of Fate. However, they quickly discover that the sisters have stolen the Waverider and they are stuck at Constantine’s house in the middle of nowhere in London during a Zombie Apocalypse. Meanwhile, Gary is left on the ship and once he discovers what is going on, he takes something important to the sisters.
After Charlie does the one thing that goes against her nature when it comes to her sisters, she tries to protect the Legends by scattering them in different television shows. Of course, in true Legends style some can’t just be blissfully ignorant and happy but figure out a way to end up messing with the system.
Still controlled by the Fates, the Legends find themselves in 1984-esque world, they soon discover that things aren't as they thought they would be. The Legends must convince the civilians to trust them and stand up for their right to choose, but the Fates don't make it easy by resurrecting the Encores once again.
After a night of celebrating their beating the Fates, the Legends quickly discover that Sara is missing. Ava sends Rory and Behrad to follow a lead on who can possibly help them find Sara, while Constantine tries to work his magic. Meanwhile, Sara does all she can to try to escape but is shocked to learn who one of her kidnappers turns out to be.
The Legends find themselves tracking an Alien in 1950s San Bernadino and having to figure out what is making the town go on a feeding frenzy. Meanwhile, after crash landing, Sara tries to figure out a plan and runs into none other than Amelia Earhart.
The Legends find themselves in 2045 trying to defeat an Alien warrior which leaves Zari no choice but to enter a popular singing competition. Sara finds herself struggling after being attacked but someone familiar helps her to keep searching for refuge. Meanwhile, Zari and Constantine have a much-needed conversation with each other.
The Legends are shocked when Rory takes command and manages to find the location of an important Alien, but he also lands them in the middle of the Cuban Missile Crisis. The team makes the decision to split up, leaving Nate and Zari to work together to stop a nuclear disaster alongside JFK while Behrad tries to leverage his newfound friendship to stop Castro from starting a war. Meanwhile, with Spooner's help, Rory makes an unlikely deal that could lead him on a solo mission to find Sara.
With Astra now a mortal, she finds it hard to adapt to the real world with no guidance from Constantine. Frustrated and lonely, Astra makes a new friend who promises to help her, but her eagerness for the easy way out could have some real repercussions for those closest to her. Meanwhile, Sara meets the person responsible for her kidnapping and tries to convince others to help her escape.
Mick takes the Waverider and Kayla to try and find Sara, but these enemies find themselves needing each other to survive after landing on the possible planet Sara is being held captive. After a report of an Alien attack, the Legends return to their new headquarters where both Spooner and Astra try to connect to the Alien. Meanwhile, Sara devises a plan to escape by using her charm to win over Bishop.
With Ava a wreck, the Legends make a last-ditch effort to keep Sara from being abducted in the first place, even knowing that it will alter the timeline. Sara grapples with a discovery about herself and is shocked when Rory finds her on the mystery planet. Meanwhile, Spooner envisions what her life would be like if she hadn't joined the Legends.
With everyone finally back together, the Legends find themselves looking to Nate to keep everything calm while in the old West on a mission to find an alien. After trying to keep things normal, Sara reveals her secret to Ava and the team, leaving them all shocked. Constantine looks to Gary who might have the answer to his problem. Spooner and Astra are forced to work together despite their clashing personalities which ultimately helps push them to hone their powers.
Behrad is disappointed because the Legends have forgotten his birthday. Meanwhile, Rory's behavior has been a little off, so Sara and Gary become determined to find out what happened, but Rory gets some unexpected news from his daughter, Lita.
With Constantine obsessed with getting his powers back, he convinces Spooner to join him on the quest to find the Fountain of Imperium. After they find themselves at the end of the Spanish Civil War, Spooner makes an unexpected bond with someone she feels the need to protect. Meanwhile, Sara and Lita are concerned about Rory's health, so they try to convince him to take it seriously.
When the Legends track down another Alien pod, they find a device that transports them to a cosmic bowling alley. Spooner makes a bet against the reigning champs for a ride back to the Waverider, but not everyone is happy about the plan when they realize what they are up against. Elsewhere, Nate plans a romantic date for him and Zari, but nothing goes as planned. Meanwhile, Behrad and Gary try to distract Ava from what's going on with wedding planning.
The Legends are ready to get back home, but after Constantine overloaded Gideon, they are going to have to go the old fashion way to preserve the ships energy. Trying to entertain themselves, tensions start to grow high, so Gary suggests playing a murder mystery game to pass the time. Meanwhile, Rory and Gary deal with an unexpected guest that arrives on the Waverider.
With the Legends on high alert with their unwanted guest in their custody, Ava is tasked with the interrogation while Nate and Sara watch. Rory is struggling with the terrible pain in his head and Gary tries to help to manage it the best he can. Meanwhile, Zari enlists Astra and Spooner's help to figure what is going on with Constantine.
When Astra and Spooner find themselves as stowaways, they learn that Constantine is still chasing the Fountain of Imperium and find themselves in 1920s Texas. With the rest of the Legends stranded, they come up with a plan to get help by using Rory as bait that will also help reunite him with something that is special to him. Meanwhile, Spooner learns some information about her past that she wasn't expecting.
When Sara realizes Bishop's plan, Ava convinces Sara to allow the Legends to make exception to the rules to help fight back. Behrad comes up with an interesting plan, that allows Sara to connect with an old friend. Meanwhile, amidst a battle Sara and Ava make an important decision but need the help of the team to pull it off.
After defeating the aliens and saving Earth, the Legends find themselves stranded in 1925 Odessa, Texas with a destroyed Waverider. Wanting to help fix things, Astra tries using her powers, which creates unwanted attention from the town and that of the new Director of the Bureau of Investigation, J. Edgar Hoover. Realizing they need to escape, Sara and Ava create a distraction by going on a crime spree with Hoover hot on their tails. Meanwhile, Zari is finding it hard to get over Constantine, so Behrad suggests the only thing he knows that can help.
While the Legends contemplate how to get to New York City, Behrad discovers Hoover has train tickets to DC and Sara and Ava come up with a plan. With Zari stuck without the internet, she is forced to take a digital detox and becomes obsessed with figuring out who blew up the Waverider. Meanwhile, Astra and Spooner have stayed behind in Texas and are dealing with the aftermath of Astra's special spell.
With Astra, Spooner and a now-human Gideon trying to save the Legends, Gideon becomes overwhelmed by her new human choices sending her into a catatonic state. Astra and Spooner combine their powers to enter Gideon's mindscape and discover that a virus is trying to erase all of Gideon's memories. Acting fast, they devise a plan to defeat the virus before it's too late. Meanwhile, the Legends are about to go up against a powerful new foe.
When the Legends arrive in Chicago, they come across a speakeasy that caters to a diverse crowd, however their presence results in upsetting a mob who in turn burn down the club. Wanting to make things right, Zari demands they help to fix the club by throwing a party, with a special performance by The Bullet Blondes, to help raise money to rebuild it. Coincidentally, Astra, Spooner and Gideon are also in Chicago and feel compelled to help a female musician sever ties to the mob, while also trying to reach the Legends.
After Sara, Ava, Behrad and Gary arrive in New York City, they track down Dr. Gwyn Davies, who isn't the scientist they expected. Astra, Spooner, and Gideon are still trying to stop the Legends from using the time machine, but they run into some more setbacks along the way. Meanwhile, in the pocket dimension Nate and Zari work together on the Hoover situation as well how to make their future together work.
When the Legends and Gwyn finally time travel, the time machine goes haywire leaving them stranded in a lush forest with no idea when or where they are. Seeing that Sara and Ava are noticeable stressed, Nate takes over and gives everyone tasks to set up camp to keep everyone occupied. Meanwhile, unbeknownst to the Legends, someone keeps trying to destroy the anomalies that keep popping up which could create bigger ripples throughout history.
When the Legends crash land in 1940s Seattle, they find themselves right in the middle of WWII with a surprise guest. Needing replacement parts to fix the time machine, Sara, Ava, Astra, Spooner and Gideon find themselves working in different sections of an airplane factory alongside "Rosies." With Astra frustrated with inequality in the workforce, she takes matters into her own hands. Meanwhile, Behrad offers to play host and help teach Nate about Persian culture and etiquette.
Sara starts to realize her team is making questionable choices when it comes to the timeline. Trying to figure out who is behind everything, Sara discovers some harsh truths.
When Gideon jumps the time machine into the Manor Dimension, which lands in Hell, Astra realizes that a damned 90's reality show crew sneaks into the manor. With the reality show crew causing emotions to spike, Sara and Ava share their true feelings about their roles as Co-Captains. Behrad seeks advice about Astra from Nate and Zari but Behrad finds that his past is put on display instead.
With the Legends tired of being chased by an evil A.I. and her robo-soliders, Sara decides to create an aberration that will allow the team to take back the Evil Waverider. However, they find themselves in a bar for time-travelers and quickly learn that this "fixed point" is popular with time-travelers, leaving Sara questioning her odds at winning. With Behrad and Astra growing closer, Zari and Spooner are forced to awkwardly interact with each other as the rest of the Legends are paired up on the mission. Meanwhile, Ava hears Gwyn's plan to save his boyfriend, and is forced to remind him of the consequences in he succeeds.
With some help from an unexpected person, the Legends break a fixed point, creating an aberration that will attract the Evil Waverider. The Legends are soon shocked at who has been hunting them and Sara tries to negotiate which doesn't go as planned. Seemingly out of options, Gwyn rises to the occasion by using his military experience and hatches a stealth plan. Meanwhile, Gary helps Astra realize what she is side lining Gideon from the mission.
With Gideon hurt, the Legends only have one way to save her. Once Evil Gideon is active, she continues to try to destroy the Legends, until Gideon reminds her of a certain protocol she must follow. Trying to help, Gideon negotiates a deal to save the Legends but to get them to agree, she breaks a major rule. Meanwhile, the Legends come up with another plan that could potentially solve all their problems.
The Legends are all disappointed and hurt by Gideon's actions, but Gideon is horrified when AI Gideon tells her about Gary. Itching to get back to doing what they love best, they realize that Gwyn has broken the treaty and must find him. Meanwhile, Sara keeps an important secret from Ava because she doesn't know how she will react.
Release 2016-01-21
USA